söndag 7 februari 2016

Vecka 6

Hej på er !
Har nu haft en veckas vila från jobbet 
De började med att jag va sjuk föra helgen . Jag blir ju alltid det när jag går på semester för då slappnar jag av å då kommer allt magsmärtor , migränn ont i ögonen . Så då låg jag isängen den helgen . Sen på måndag va jag pigg igen . Men då kom nästa slag dödsbud , Min vän Inga-lill försvann från oss 52 år gammal bara . Då brast de för mig . Så mycket minnen å roliga saker vi gjort å vart med om när hon körde buss på Lobo ( vågen ) kärra jobbet städet , fondy festerna i tega , maskerader , pjamasparty , symöterna i kvartersgården  Ja de va en del , hoppas du mår fint där du e nu "lillasyster" ( sjunde barnet som jag va i karlsson släkten ) vi ses kram . Sen va dagarna resten av veckan bara fikat , slappat  .Och nu ligger jag här för att snart släcka lampan för att sova . För att sen är de som vanligt igen upp å jobba å jobba GOD NATT ta vara på er där ute <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!